søndag 18. oktober 2009

Venninne-helg


I helga har jeg hatt to gode venninner, Marit og Aase,
på besøk fra trøndelag.
Vi har hatt det kjekt sammen, spist og drukket godt.
Vi har til og med strikka litt.
Det blir mye prat og latter når vi møtes,
bare så synd at helga går så fort.
Jeg fikk en bukett nydelige hvite roser av Marit og Aase.
Aase var også ute i hagen
og hentet de røde rosene som har overlevd høsten.
Takk for hyggelig besøk

Nå gleder jeg meg til onsdag,
da kommer mamma og pappa på besøk


Ønsker alle en fin oktoberuke

2 kommentarer:

  1. så koselig at du har hatt besøk og at mormor og morfar snart kjæm :) trivelig!!! fine rosa å :)

    Der e sjenken din ja, ganske lik min :O)

    sov godt kjære tanta mi!!!

    klæm :)

    SvarSlett
  2. Hei ! Høres ut som du har hatt det trivelig over hele fjøla ;o)) Koslig de Elisabeth -----Ha fortsatt ei fin uke :o))))

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.