mandag 21. desember 2009

Nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen..........

Vinteren er kommet til Molde. I år ser det ut til at vi får hvit jul.
Baksten er i hus. Det meste har jeg fått ferdig av min snille mamma,
både goro, fattigmann, smultringer, sandkaker og klakklappar.
Selv har jeg bakt brød, rundstykker, marengs og peppernøtter.
Og da har jeg mer enn nok.
Jula skal jeg feire i Ulsteinvik hos Jo Kristian.
Nyttår feires i Trøndelag.

Jeg har strikket julegave til meg selv, ullsokker.
Mønstret er fra Hjemmet nr. 46 i 1991.
Garnet er Mellanraggi sokkegarn strikket på pinner nr 3.
De to siste julegavene jeg har laget skal jeg legge ut etter julaften.
De to som skal få dem leser bloggen min, så da må jeg bare vente.

Ønsker alle bloggvenner God Jul

6 kommentarer:

  1. Trivelig på bloggen din ja :o)
    Ønsker deg ei god jul i Ulsteinvik -------

    SvarSlett
  2. Så herlig med snø til jul!
    Jeg ønsker deg en riktig fin juleferie!

    SvarSlett
  3. Kos deg i julen.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  4. Ønske mæ ønske mæ :-)
    Stor klem

    SvarSlett
  5. God jul til deg og Jo Kristian. En flott julekveld med Sivert. Tusen takk for gavene.
    Juleklem Sivert og Ingeborg

    SvarSlett
  6. Hei, Elisabeth!
    Vil bare ønske deg en god helg!
    Har du startet opp med nytt håndarbeid etter jul,
    eller der dagene for travle?

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.