søndag 6. mars 2011

VM-Gull igjen.....

 VM på ski i Holmenkollen er over 
og de norske gutta avslutta med gull og bronsje.
Jeg er så imponert over de norske utøverne,
så mange medaljer de har tatt under Ski-VM 
Så på 3 mila i går og 5 mila i dag,
spennende.... 



Fikk strikka litt mens de norske utøverne kjempet i løypene.
Trekantsjal med hekla kant i Silja garn. 
Mønsteret er fra Drops Design.



Fylte horn, med skinke og ost. 
Fikk inspirasjon av Mitt lappeliv til å bake.
Nå skal jeg kose meg med kaffe og nystekte horn.

Ha en fortreffelig søndagskveld 

2 kommentarer:

  1. Lekkert sjal....Jeg har også fått med meg mye av VM, brodert litt jeg foran tv'n....

    SvarSlett
  2. Lekkert sjal. Horna såg gode ut. Hvilken oppskrift brukte du??

    Astrid

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.