torsdag 21. juli 2011

Lappegodis og en utflukt eller to...

I dag har vi vært på biltur på "Den gyldne omvei"
Det i Inderøy kommune.
En flott opplevelse som anbefales,
om du er på disse kanter. 
Vi hadde rast på Gulburet 
Det var mye å se, ta en titt her 

Der solgte de ferdiglagd handarbeid, strikkegarn og mønster.
Og til min store overraskelse klarte jeg ikke å motstå fristelsen,
4 nøster alpakkagarn og mønster på sjal.
Unnskyldningen er at jeg skal strikke til mamma 


Etter turen på Den gyldne omvei kjørte vi til Steinkjer.
Der finnes det to lappebutikker (jippi)
Mine tålmodige foreldre ble med på begge to,
og ikke hørte jeg noe om at de ble lei heller.


Etter en runde på Northern Quilts og Kreativ As,
 ble det litt nye stoff og mønster.


Vel hjemme igjen, tok mamma og jeg turen på multemyra 
og plukka litt multer (ca 1 kg)
En meget vellykket dag. 

5 kommentarer:

  1. Så godt at du fikk kjøpt deg litt garn og stoff. Abstinensen begynte vel å komme tenker jeg. Kjempefint basisstoff. Sikkert fine mønster også. Lite sying her. Litt jazzing har det blitt. Nå rydder jeg hus til en forandring. Får besøk fra Moss på søndag.
    Nå er det bare 1-en dag igjen å stå opp kl 06.00.
    Disse multene kunne jeg godt tenkt meg.

    Ha en fortsatt god ferie. Når kommer du hjem?

    Klem

    SvarSlett
  2. Multer er det vakreste og mest velsmakende jeg vet.
    Deilig med sommer, ikke sant!?
    Lykke til både med strikkingen og syingen!

    SvarSlett
  3. Koselige bilder! Kos deg med strikkingen av sjalet!
    Nå fikk jeg lyst på multekrem! Fortsatt god kveld! :)

    SvarSlett
  4. gøy å lese om når andre opplever hjemplassen...

    Jeg bor på Steinkjer og frekventerer disse to butikkene rett som det er, litt for ofte vil vel kanskje lommeboka si.

    Mannen min er fra Inderøya så vi har den gyldne omvegen som veg rett som det er når vi skal til svigerforeldrene stort sett hver uke, men tror du jeg har vært innom på Gulburet......... det har jeg nok ikke nei.... store planer, men ender alltid opp med å kjøre rett forbi. Hører vel også med til historien at vi som oftest kjører på kvelds/ettermiddagstid etter stengetid.

    SvarSlett
  5. Hoping you and your family are safe.Thoughts with you today.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.