torsdag 15. desember 2011

Ny genser og gammel veske


Her går det fremdeles i strikking.
Nå har jeg strikket genser til min venn Martin.


Martin ønsket seg rød genser 
og da ble det islending i rødt og svart. 
Nå holder jeg på med genser til bror Roar i offwhite og grå.


Sylysten har ikke kommet tilbake. 
Men jeg snakket med en venninne i kveld 
og da kjente jeg det nappet i syfoten eller syhånda.
Har tatt fra juleveska mi,
den er en forminsking av Mona Bauge`s reisebag. 
Sydde bagen og veska i 2007.
Veska er sydd av restene fra bagen til lillesøster Sissel.
Ha en fin ukeslutt

4 kommentarer:

  1. Kjempefin både genseren og vesken.

    Er formen bedre?

    God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette er min gutte/mann favorittgenser, jeg synes den er knalltøff! Flott juleveske også. :o)

    SvarSlett
  3. Flott islender, og veska er jo bare lekker:)
    Trine

    SvarSlett
  4. Den islenderen va fin, og bare lekker.
    Når skal en bruke gønn veske da Elisabeth.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.