tirsdag 22. januar 2013

Engasjerte lappedamer, se her


Grete  startet en aksjon til inntekt for forskning,
 til noe som angår oss alle på en eller annen måte, nemlig brystkreft. 
Denne aksjonen skal pågå i hele 2013, og Grete oppfordrer oss til å bli med.

 Grete`s utfordring er: 
  •  La penger du får inn når du selger noe du lager, gå til aksjonen min.
  •  Hvis du ikke selger, men gir bort som gaver, gi en sum tilsvarende det du ville brukt om du   skulle kjøpt gavene.
  •  Eller bare støtt aksjonen med et beløp du velger selv.


Kontonummer: 5005 05 11011
Melding - i stedet for KID-nr - dette for å sikre at beløpet går til aksjonen:
"Lappe-Gretes innsamlingsaksjon - brystkreftforskning" 


Dette er en utfordring jeg er med på, helt klart.
Brystkreft angår jo oss alle damer på en eller annen måte.
Så leste jeg Siri sin blogg og da var jeg hekta.
Jeg "hermer" litt etter Siri og legger til litt fra eget hode.

Jeg gjør som Siri og gir 1 krone pr. 100 besøkende,
til nå i januar har jeg hatt 3935 besøk.
Jeg starter telleren på 135 300 
Det sto den på i går når jeg først leste om innsamlingsaksjonen.

Som nevnt i forrige innlegg har jeg begynt å spare for hvert garnnøste jeg bruker opp,
og jeg gir 10 % av det. Til nå har jeg brukt opp 16 nøster.
Så får jeg gjøre opp status ved årets slutt.

Så til slutt oppfordrer jeg deg til å sende "stafettnåla" videre,
link til innlegget mitt eller Grete sitt.
Gleder meg til å se resultatet ved årets slutt.

Ha en fortryllende dag


1 kommentar:

  1. Takk for støtten! Kreative måter å samle inn penger på, så håper du strikker mye! Gøy at det begynner å skje litt rundt aksjonen!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.