tirsdag 15. oktober 2013

Vestlandstreffet 2013


Da er Vestlandstreffet 2013 historie.
Tilbakemeldingen er positive, så det tyder på ei vellykket helg.

Vestlandstreffet 2013 i Molde

Dette teppet "Moldeteppet" hang i resepsjonen på Alexandra Hotell,
og ønsket alle deltakerne velkommen til Molde og Vestlandstreffet 2013.
Det ble lagd til NQF`s årsmøte i Molde i 2004 og er sydd av medlemmer i Molde Quiltelag.
Jeg var med i arrangementskomitèen for Vestlandstreffet 2013
og da er det litt hektisk innimellom.
Jeg syns vi hadde fått til ei fin utstilling av quilter fra medlemmene i MQL,
men jeg glemte å ta bilder.
Og det var utstilling i butikkvinduer i Storgata.


Mitt bidrag i Storgata var JK sitt MFK-teppe og ei MFK-pute.
Det sto utstilit hos urmaker Jermstad. 
Puta og teppe fikk selskap av Trine`s Badequiltedame.
Bildet er tatt av Astrid


Søndag gikk jeg på kurs "sy på streken" med Hanne Schneider
Dette er noen av modellen Hanne hadde med seg.


 Denne stjerna var alt jeg rakk på 4 timer.

På hjemmefronten hadde jeg besøk av Sissel og hennes venninne Heidi,
og min venninne Ingeborg. 
Så koselig med besøk, men det ble ikke mye tid sammen.
Alle tre gikk på kurs lørdag og søndag, og jeg var opptatt med mitt.


Som takk for losji fikk jeg gaver, perfekte gaver. Tusen takk damer.
Stoffene på bilde til høyre vant jeg på lotteri.
20 fat quarter fra Quiltegården.


Som takk for innsatsen fikk komitèen en nydelig orkide og en stoffpakke fra Molde Quiltelag.
Tusen takk til Molde Quiltelag.


Innspurten før avslutningen av Vestlandstreffet 2013.
 Konsentrerte damer.


Solnedgang over Molde lørdag kveld med Seilet i bakgrunn.

Så til alle quiltedamer som var i Molde i helga,
TAKK for ei trivelig helg og på gjensyn i Florø neste år.
Lykke til Florø

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for en fin helg! Kjekt å få treffe deg. Dere gjorde en flott innsats. Jeg gikk jo ikke på kurs denne gangen, men fikk likevel med meg mye. Skal lage et blogginnlegg med bilder fra utstillingen idag, så følg med.

    SvarSlett
  2. Takk for en trivelig og slitsom helg.

    Astrid

    SvarSlett
  3. Velfortjente gaver, og en flott innsats av dere! Så kjekt at du vant også da;)

    SvarSlett
  4. Glad det gikk bra for dere. Synd jeg ikke hadde tid å komme opp. Det hadde värt toppen.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for et flott opphold i Molde kjære du. Jeg kosa meg fra quiltesuppa ble servert på fredag til avslutning på søndag. Hele helga var det sol og blå himmel, fine utstillte quilter, flott foredrag, masse inspirasjon, flott kurs, kort sagt ei eventyrlig helg som skulle vært litt lengre.
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Hei. ja det var en kjempeflott helg.Dere hadde laget en flott utstilling både i butikkene og på hotellet.Heldige deg som vant.så var så velfortjent.Maten var nydelig.ja kort og greit.En fantastisk heg.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.