fredag 14. oktober 2016

Lillesøster 50 år


Gratulerer til min lillesøster, Sissel som ble 50 år i går.
I gave fikk hun en enkel høstløper med hjerter


og ett par selbuvotter med Dalahest. Mønsteret fant jeg på Wenches hobbyblogg
Bilder av Sissel med ca 42 -43 års mellomrom.
Lykke til med feiringa i helga :)


Jeg har ei lita tøff venninne på 5 år som heter Hannah-
Hun sendte meg ei melding med mammas telefon.
Jeg fikk et bilde av ei utsltt og for lita Hello Kitty lue,
med ønske om ei ny Hello Kitty lue.
Klart jeg måtte lage ei ny lue til Hannah.
Og hun ble veldig fornøyd :)


MFK-votter til en supporter i Stavanger.


I min familie er det mange handarbeidsdamer.
Iben Johanna har fått seg ulldress av min tante Ingrid.


Bilder fra trøndelagsturen.
Grimasejenta Iben Johanna :)


Ha ei fin helg :)

Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Koselig høstløper, og mye flott strikk du har laget. Likte ekstra godt vottene med dølahest på. De var lekre. Så koselig Hello Kitty lua er. Tenker mottakerne er fornøyde, både store og små. :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig løper og kjempefine ting du har strikket!
    God søndag!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.