søndag 29. januar 2017

2017 - året for å bruke opp det jeg har.........

Etter en titt på syrommet og jeg skjønte at 
jeg må begynne å bruke opp små stoffrester som jeg har samlet på.
Samlet sammen det som lå på bordet rundt symaskina først 😊


Håper jeg har klarer å holde meg til målet mitt....
Har en kasse stående, full av småbiter 😊

Det starter ganske bra, men haugen er stor enda.


Jeg har også et forholdsvis stort garnlager,
og målet må være å få brukt opp mest mulig i 2017 🙂


I desember ble jeg gammeltante til lille Oleah,
og mamman ønsket seg Mariusdress og lue til frøkna.


Nå er den sendt til trøndelag 😍

Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Så mye flott :-D Ja, en god tanke det å bruke av det man har - noe å tenke på det.

    SvarSlett
  2. Så mye fint og flott du har laget. Jeg er også på den bølgen med å bruke opp i hvertfall de rester som jeg har og nå er blått,rødt og svart stoff skåret i kvadrater på 3" og 4" og samlet i fine bunker. Da tar de mindre plass og er litt lettere å sy noe av enn om det ligger i alle rare biter. Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager! Har et mål jeg også om å få brukt opp mest mulig av både stofflager og garnlager nå. Artigere å få kjøpe seg noe nytt også da, når en har vært "flink" en stund :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.