søndag 17. januar 2010

Løper, spisebrikker og grytelapper


I helga har jeg hatt besøk av Jo Kristian.
Koselig med besøk og det har blitt mye spising og tv-titting.
Jo K. oppdaget ett stoff jeg kjøpte på Stoff & Stil i høst.
Ett stoff med gamle avistrykk,
som jeg har tenkt å bruke til ei veske en gang.


Jo Kristian kunne tenkt seg en enkel løper med svart lukkekant.
Klart jeg kunne sy det, hadde 2 meter stoff,
mer enn nok til en løper,
og enda har jeg nok stoff til en veske eller to.
Løperen er 31 x 12 inch. Jeg quiltet mellom rutene.
 Jeg lagde 4 spisebrikker med samme stoff og ubleket lerret,
quilta med svart tråd.


Og til slutt ble det ett par grytelapper.
Jo Kristian ble fornøyd med resultatet.

Ha en kreativ uke.

8 kommentarer:

  1. Flott produskjon du har hadt i helga;-)
    Ha en fin og kreativ uke

    SvarSlett
  2. flink du e :) ikke rart han e fornøyd m d der :) hørtes ut som ei kosli helg!!!

    ha ei fin kommende uke!

    klæmma

    SvarSlett
  3. Så tøff de ble. Du e flink

    SvarSlett
  4. Søren glemte å si at det var jeg som la inn den forrige kommentaren. Astrid

    SvarSlett
  5. Du har ikke bare sett tv og spist skjønner jeg.
    Gleder meg til du kommer om 14 dager.
    Ingeborg

    SvarSlett
  6. Heisann !
    Flott sying igjen ;o)
    Ha ei fin uke :D

    SvarSlett
  7. Hei takk for trivelig selskap på quiltemøte i kveld. Måtte bare inn å kikke på bloggen, du har vært kjempeflink!! Artig med brikker av avisstoffet, jeg har noen meter jeg også - det var en god ide:-) Hadetsålenge.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.