mandag 5. april 2010

Snart vår og litt påskesyssler......

Jeg har hatt ei koselig påske sammen med mormor.
Ingen skiturer, men noen turer til fots har vi tatt.

Mormor i solveggen, med kaffe og appelsin.

Det ble litt strikking i påska, to par russesokka.
Selv om sesongen for ullsokker er snart over,
kommer det en ny vinter.

Endelig ser det ut til å bli vår i Molde.
Selv om det enda er mye snø i hagen,
har det blitt bart inne ved veggene
og da kommer løkene fort frem.

HERLIG MED VÅR!!

Ha en fin våruke

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Her strikkes det også lester innimellom, ikke så fine som dine, men store grove mannfolklester :)Jeg har i lengre tid og støtt og stadig vært innom bloggen din og kikket. Nå har jeg lagt meg til som følger. Håper du synes det er greit. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Å herlig, sikker på at mormor syntes det var stas med deg på besøk også :-) synd vi ikke trefftes i påska med jeg skal ta en Moldetur i Mai, savner deg som storesøster i nærheten til tider.
    Ps fine sokker, jeg pjona votter og strikka noen luer i påska, skal blogge om de senere:-)
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Fint å se at det våres på dine kanter også.
    Vi på Jæren pleier vanligvis å møte våren først, men de andre landsdelene følger fort etter.
    Så nydelige sokker du har strikket.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.