torsdag 2. desember 2010

Trekning

GAVER PÅ VANDRING 

Nå har jeg trekt de TRE som får en GAVE fra meg.
En dag for seint av den enkle grunn at jeg glemte det i går.
Vi hadde julemøte i quiltelaget med trivelig samvær,
 god julemat og drikke. 
Og det siste jeg tenkte på når jeg kom hjem,var trekkinga.
Men nå er det gjort.... 


Og det ble:


Nå har jeg 365 dager på meg til å sende gavene.
Håper dere sender meg adressen så jeg vet hvor jeg skal sende de.
  


Det er for tiden lite sying, mangler inspirasjon og lyst.
Godt å ha strikkepinner og garn i bakhånd.

Ha en fin torsdag 

5 kommentarer:

  1. Så koselig OG ikke minst artig!! :) Kult!!! ska æ send gave t nånn andre? eller koss fungere d? :)

    ha en fin kveld!!!

    klæm/lisa

    SvarSlett
  2. fine julekula, har fått ei rød sånn fra Bestemor :) tru mønstre heita endeløs kjærlighet! kan d stæm?

    SvarSlett
  3. Næmen så koselig!!!!!! Heldige meg!
    Tusen takk og takk for et koselig julebordsmøte i går :-)
    Klem fra Trine

    SvarSlett
  4. Oi!!!! WOW.... så moro!!
    Kjempekoselig. Tusen takk Elisabeth!!
    da blir det min tur etterpå til å trekke ut tre personer vel... ?

    Ønsker deg en fin helg
    Klem!!!

    SvarSlett
  5. Gratulere til dere alle som vant.
    Bedre lykke neste gang.
    Ha en fin syhelg Elisabeth

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.