mandag 4. april 2011

Hurra, enda en award x 2

Så heldig jeg var!
En award fra to stykker, Trine og Astrid 
 Tusen takk begge to




Det morsomme er at jeg må skrive 8 ting om meg selv,
og det er ikke så enkelt. 
Tja, hva skal jeg velge????

1. Er fra Levanger, flytta til Molde i 1992 for å gå skole. 
2. Jeg er 45, veldig snart 46 år, men alternativet er verre.
3. Jeg er singel og har en sønn
4. Jeg jobber i kommunen og trives med det.
5. Kan ikke sitte stille uten ett handarbeid i hendene.
6. Er rappkjefta trønder, som trives i mitt eget selskap,
men ingen eremitt 
7. Er humørspredere, tror og håper jeg 
8. Fikk MS i 2000, men lar meg ikke stoppe av det.
Utfordringer er til for å takles :))


Denne awarden skal jeg gi videre til 5 bloggere,
 med under 100 følgere, og de heldige er:


Ha en fortsatt fin kveld 

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin kveld.
    Gratulerer med awarder :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award !! Ha en fin uke !

    SvarSlett
  3. Gratulerer med Awarden......og tusen takk for at jeg har fått den hos deg....jeg har valgt å være adward fri og det er fordi jeg syntes det er vanskelig å velge hvem som skal få den videre.
    Tusen takk iallefall
    Fin dag ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award! Svar kommer etter hvert. Er opptatt med kurs og kurs og kurs, så har ikke tid til å sette meg inn i det tekniske akkurat nå!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.