søndag 18. desember 2011

Siste innspurt..........

For første gang på mange, mange år er jeg enda ikke ferdig julegavene.
Jeg bruker å starte tidlig og være ferdig til 1.desember, men ikke i år. 
Begynte tidlig, men så stoppet det bare opp.
Og her sitter jeg 18.desember og mangler 8 gaver.


Trøsten får være at jeg er ferdig med det jeg skal lage.
De siste nissene og julekulene er strikket ferdig.


Jeg fant, jeg fant mens jeg "ryddet" i noe av mitt handarbeidslager.
Ett ferdig brodert julebroderi, størrelse 40 x 50 cm.
Husker ikke hva planen med dette var, 
men jeg har måtte hatt en plan,
for jeg fant også ett som ikke er brodert + moulinegarn.
Man hva jeg skal bruke det til, ja si det.


 Da har jeg sying til jul da, men det gjenstår å se om jeg får sydd det.
Ha en fin 4.søndag i advent

9 kommentarer:

  1. Åååå so fin Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Julegavene blir nok ferdig, skal du se, men det e greit og være tidlig ferdig, fint broderi du fant , kos dæ videre i førjuls tia, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett
  3. Fine nisser og jule kuler. Husk at det blir jul uansett. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  4. Du blir nok ferdig skal du se......Åh 2 slike broderi har også jeg....ikke broderte og ikke vet jeg hva jeg skal bruke de til heller

    Fin søndag til deg

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint broderi! Heldig du som finner slikt når du rydder....jeg er heller ikke ferdig til jul, men jul blir det nok likevel:)) klem fra østkanten

    SvarSlett
  6. Du må nu ha vyrri LAAAAAANGT neddi korga når du fann derre broderiet :)
    Æ tippe innramming og opp på veggen i jula næste år elr om 10 :P hehe

    SvarSlett
  7. Flotte nisser, jeg veit noen som kommer til å sette pris på dem. Klem Ingeborg

    SvarSlett
  8. Heisann ! Flott broderi ! Du finner vel en løsning,men det lyt skje fort ikke mange dagene igjen nu ;O)
    Flott julegave også da :D
    Ha ei kjempefin jul Elisabeth -------

    SvarSlett
  9. Så fint broderi du fant. Du kan jo bruke det til et bakeklede. Eller julegardiner på kjøkkenet. Litt for stort til en løper kanskje. Du blir nok ferdig til neste år med det. Ikke bry deg om JKG. Han har nok lyst på det.

    Kulene og nissene ble fine denne gangen også.

    Nå er jeg ferdig med alle julegavene. Kjolen til Ingeborg er ferdig, så nå skal symaskinen få juleferie.

    Klem fra øya

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.