onsdag 18. april 2012

Påskestrikk og litt vårstemning

På tur har jeg bestandig med meg masse handarbeid,
og som regel blir det gjort lite.
I påska strikka jeg en halv sokk, ikke mye å skryte av.
Men nå er det blitt ett par sokker til meg selv.


Mønstersokker fra Drops design, strikka i Silja på pinner nr 3


Min eldste tanteunge Lisa ønsket seg samme sokker i rosa.
Og tante har nå strikka ett par, som sendes til trøndelag i morgen.


Nå har vi hatt noen dager med delvis sol 
og det har begynt å spire i blomsterbedet igjen, herlig.
Ha en kreativ onsdagskveld.

9 kommentarer:

  1. Kjempeflotte lesta og ikke minst noen nydelige vårblomstger. Har de samme i min hage men de ligger under et snølag. Lovet bra vær her fremover så kanskje det ikke er så lenge til de tittet frem.

    SvarSlett
  2. Deilige sokker, så flott mønsterstrikk! Nydelige blomster! Her titter blomstene opp gjennom et snølag, vi våkna til hvit vår i dag.

    SvarSlett
  3. Flotte sokker. Nydelige blomster...ikke mye vårstemning her, snøen laver ned...

    SvarSlett
  4. Herlige sokker. Passer godt med et lett og luftig mønster nå når våren har kommet;)

    SvarSlett
  5. Så fine mønsterstrikkede sokker!
    Ja, nå håper jeg våren kommer snart!

    SvarSlett
  6. HEI ! SÅ FLINK DU ER :o)
    Her er det sytørke de lux :O(
    ---Har kjøpt noen nye mønster som frister,men været frister for litt hagearbeid :O) Kommer vel tilbake :O) Ha en fin uke ----

    SvarSlett
  7. Så flotte og fine sokker du har laget. Nydelige farger også :) Ønsker deg en fin lørdag :)

    SvarSlett
  8. Nydelige sokker. Heldig tantebarn som får så lekre sokker.

    SvarSlett
  9. Flotte sokker..
    Slikt mönster tar jo lang tid. Heldige de som har deg til tante.
    Flotte blomsterbilder. Vi lengter alle etter vår nå. I Oslo er surt og bare 5 - 6 grader, men det begynner å spire. I dag er det tilbaketur til "Syden" ved Öresundskysten.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.