tirsdag 17. september 2013

Krusmatter


Det nærmer seg Vestlandstreffet og Molde Quiltelag er i rute.
Jeg gleder meg til ei kreativ helg i oktober (11-13. okt)
Det blir lite tid til symaskina og da er det godt å ha strikkepinnene i ledige stunder.
Men i helga hadde jeg litt tid og ork til å sy litt.
Jeg hadde sydd noen krusmatter med hekla blonde over,
men det stoppet opp etter det.
For noen dager siden så jeg noen fine krusmatter på Tante Pose`s Quilteblogg
og da fikk jeg inspirasjon til å gjøre ferdig mine.


Ha ei kreativ uke


9 kommentarer:

  1. Muggmattorna som Du sytt är så stiliga, tycker jag. Och kul att Du gjorde hjärtan i lite olika färger.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fine mug rugsene dine ble, nydelige farger :-)

    SvarSlett
  3. Så fine krusmatter du har sydd!

    SvarSlett
  4. Hei Elisabeth.
    Så flotte krus matter du har sydd.Fin fargesammensetning.
    Ha en super flott kveld og uke.Stor klem.

    SvarSlett
  5. Virkelig lekre ting du har sydd!!

    SvarSlett
  6. Dem var fine. Og det er så fint og kombinere heklerier og blonder på ting vi syr. Fine farger .

    SvarSlett
  7. Flotte kursmatter du har laget, likte veldig godt de friske hjertene, og blonder er alltid lekkert.

    SvarSlett
  8. Superfine krusmatter! Lykke til med treffet i oktober, det blir nok flott!

    SvarSlett
  9. Så fine krusmatter du har laget. får du virkelig tid til å sy mellom alt det andre??

    Flink er du

    Klem fra øya

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.