fredag 1. april 2011

Heldige meg :))


AWARD
  

Se hva jeg har fått. :-)
Jeg var en av de heldige hos Kreativkjeller
Tusen takk Barbro 

Awarden skal gis videre til 5 blogger 
som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.

Reglene er slik:

1. Man må linke til den man fikk awarden fra
2. Man må sende awarden videre til 5 andre blogger
3. Man må svare på 5 spørsmål

De jeg sender den videre til er :

Siv 

Vanskelig å velge. 
Ville egentlig gi til ALLE som har vært innom bloggen min. 

Så var det spørsmålene:

1.Hvorfor startet du å blogge?
Ble oppfordret av lillesøster og tantebarn

2.Hvilke blogger følger du?
Hobbyblogger

3.Favorittfarge?
Blå og brun

4.Favorittfilm(er)?
Ser veldig lite film, men 007 er en helt

5.Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Et land der de har hobbybutikker.


Ha ei fin helg

6 kommentarer:

  1. Hei.
    Så hyggelig! Tusen takk.
    Skal la stafetten gå videre:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk det er en stor ære. Skal ta den videre. Her må jeg tenke.

    Ha en fin syhelg.

    Astrid

    SvarSlett
  3. Oi, så hyggelig! Tusen hjertelig takk! :o) Jeg gjør noe med saken i løpet av helga. Riktig god helg til deg fra meg! :o)

    SvarSlett
  4. Heisann det ligger en ny award til deg på bloggen min:))
    Klem Trine

    SvarSlett
  5. Takk for en koselig dag i dag.

    Ps det ligger en award til deg på bloggen min.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Tusen takk Elisabeth og som du veit er jeg litt redd det nye. Skal få ordna og sendt videre,

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.