torsdag 11. august 2011

Løper, mug rug og et hyggelig gjensyn

 Før sommeren sydde jeg en løper til et spsiebord.
Nå har jeg sydd en til salongbordet også 
Denne måler 93 x 41 cm

Istede for å legge restene i restekurven,
(har allerede nok i den kurven) 
sydde jeg to krusmatter (les: vinmatter)
Målene er 23 x 15 1/2 cm


I mai var jeg på kurs på Levanger,
med Mia fra Sverige.
Hun og familien ferierte i Norge 
og var på besøk hos en av kursdeltakerne.

Hun inviteret alle som var på kurs på ost og kjeks.
Kjekt å møtes igjen, og skravla gikk.
Og dere kan bare lure på hva vi snakket om (smiler)
Takk til Elisabeth M 

8 kommentarer:

  1. Sikke noen fine prosjketer. Jeg liker dine fargekombinasjoner :O)

    SvarSlett
  2. Fin løper, og koselig lag ser jeg :)

    SvarSlett
  3. Fint arbeide du har gjort.

    Ønsker deg en fin dag videre
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så flott løper og mug rugs!
    Det så ut til å være en munter gjeng med nok å prate om .. .)

    SvarSlett
  5. Så fine ting du har sydd.......kjekt å skravle...
    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  6. Fin løper! Veldig smart å lage mugrug eller vinmatter ja.Klart det må dikuteres og koses ved slike treff, hørtes veldig kjekt ut:))

    SvarSlett
  7. Fin løper og mug rug. Sikkert koselig å treffes igjen de du var på kurs med.

    Astrid

    SvarSlett
  8. Flotte vinmatter du har laget - og en bra tanke angående restene. Greit og bruke de med en gang.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.