lørdag 13. august 2011

Lørdag kveld

 For litt siden strikket jeg ett sjal til mamma.
Etter jeg var ferdig var det ikke slikt som modellen jeg så.
Jeg var ikke fornøyd, og det var bare en ting å gjøre:

 Rekke opp og stikke på nytt.
Nå med pinner nr 5 istedet for 4 


 Og så ble jeg fornøyd og i morgen skal jeg sende det til mamma.
Ett "fløffig" sjal i "La Cancha" alpakka.


Mitt yngste tantebarn Nora ønsket seg nye sokker.
Nora har valgt mønsteret selv og tante har strikka.
Strikka i "Cash Sock" Gepard
Strong strømpegarn med cashmere,
med pinner nr 3 1/2 


 Lørdagskvelden skal brukes til å sy lukkekant,
og spise druer :))
Ta en titt innom bloggen Quiltetankar til Margit
hun har giveaway og hun lager mye fint. 
Ha en fin kveld

4 kommentarer:

  1. Nydelig sjal Elisabeth!

    Ønsker deg en fin helg videre
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Sokkene er helt nydelige :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig sjal og sokker. Ofte kan det være lurt å rekke opp igjen.
    Håper druene smakte godt.
    Nå er jeg snart klar for kamp i Fredrikstad. Heia Molde.

    Klem
    Astrid

    SvarSlett
  4. Så mye fint du strikker!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.