søndag 9. oktober 2011

Vestlandstreff 2011 (2)


I går var vi 4 damer som reiste til Ålesund på Vestlandstreff.
Vi skulle gå på forskjellige kurs. 
Astrid og jeg gikk på kurs for å lære å sy med sykkelslanger.
Annie Eikenes var kursholder.

  
Det var ikke helt min greie, men greit å ha prøvd det.
Tror jeg holder meg til sying med stoff.
Jeg lagde armbånd, liten klemmepung 
og startet med ei lita veske/sminkepung.
Armbåndet er pyntet med tova ullkuler,
som Astrid har laga.
Astrid er veldig konsentrert

  
 Bilder fra utstillinga:
"Noe å det med seg i" 
Vesker og punger i alle varriasjoner, 
laget av medlemmer i Ålesund Quiltelag.

  
Dagen ble avsluttet med festmiddag på Rica Parken Hotel.
3 retters middag med så "fancy" navn at jeg ikke klarer å huske hva det var.
Ørret til forrett, indrefilèt av storfe til hovedrett, sjokolademousse til dessert 
Godt var det og mett ble vi.

Ha en fin søndag:))

5 kommentarer:

  1. Virker som dere fikk tilfredsstilt flere behov: Mat og drikke, hyggelig selskap, bruk av kreative evner og inspirasjon! Stort bedre kan det vel ikke være! Litt morsomt å prøve nye ting selv om en ikke kommer til å gjøre mye av det senere.

    SvarSlett
  2. Heisann det ser da ut til at du fikk laga fleire ting, sjøl om engasjemanget ditt var litt blanda? Fine bilder fra utstillinga, bra at maten smakte godt:) Jeg har studert alle godbitene jeg fikk med hjem;)
    Trine

    SvarSlett
  3. Takk for en trivelig tur. Gratulerer med gevinsten.

    klem

    SvarSlett
  4. Så arti et kurs dere var på , likte veldig godt armbåndet, vil bare minne deg om at din kunstneriske, snille, gode, søte og utrolige lillesøster fyller år på torsdag "flire høgt"

    Klem fra lillesøster :-)))))

    SvarSlett
  5. Jeg så for meg at du kunne finne mye nyttig i sykkelboden vår neste gang du kommer på besøk. Men ser ut til at det blir like fult der.
    Ha en fin uke Ingeborg

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.