torsdag 13. oktober 2011

Vinnerlykke

På Vestlandsteffet i helga tok jeg lodd,
med ett ørlite håp om å vinne ei overlock-maskin.
De loddet ut to overlockmaskiner pluss litt annet syutstyr.


Jeg vant ei rosa ekse med diverse oppi:
-stoffblyant med hvitt og grått bly 
-fabric eraser(for å fjerne blynatstrek)
-stofflim
-tusj for å tegne på stichery 


Det ble ingen symaskin denne gang, bedre lykke neste gang.
Men tar dere en titt her ser dere 
hvor ei av overlockmaskinene havnet.
Så kjekt at en av oss fire som reiste sammen vant:)) 
Gratulerer Astrid :)) 

8 kommentarer:

  1. Du vant jo masse kjekt å ha ting da. Gratulere:-))

    SvarSlett
  2. Din heldiggris, jeg vant ingenting jeg.... men heldigast var nok Astrid denne gangen her!
    Sakna deg på hobbykveld i går? vi var bare noen få som møtte opp:(
    Stor klem fra østkanten

    SvarSlett
  3. Du vant da noe som er kjekt å ha, men det kan ikke måle seg med en symaskin! Har du funnet igjen sylysten?
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Den så veldig grei ut gevinsten din også!
    Men å vinne en symaskin er ikke å forakte nei:)
    Lykke til med sylysten!

    SvarSlett
  5. Så heldig du har vært......gratulerer
    Fin kreativ kveld til deg

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Det var da mye kjekke ting du vant. Det er rn del verdier der også. Jeg kjøpte den pennen som ligger til høyre, 149 kr. Tror den er ganske kjekk.
    Her leses det bruksanvisning for tiden.
    Klem. Snakkes

    SvarSlett
  7. Gratulerer meg gevinsten og tusen takk for det råtøffe armbåndet som kom i posten på bursdagen min :-) Klem

    Sissel

    SvarSlett
  8. Du va no litt heldig da.
    Randi

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.