søndag 9. september 2012

Garnslanking


Sylysta glimrer fremdeles med sitt fravær,
har leita i skuffer og skap, kriker og kroker, men borte er den.
Har slanket garnlagret litt, hele 267 gram....
Men det skal sies at tidlig i sommer økte garnvekta betraktelig.
Vekttapet er så langt lavere enn økninga.
Å gå ned i vekt er virkelig vanskelig dere...


Monsterullbukse str. 1 1/2 år til lille Martine.
Strikka i Superwash sport


To barnehalser i babyull og en klut i bomull.
Nå krysser jeg fingre for at jeg klare å gå ned litt mer i vekt,
iallefall holde vekta inntil videre.

7 kommentarer:

  1. Flotte strikkeplagg....liker spesielt den ullbuksa. Vet du hvor jeg kan få tak i mønster. Har nå to barnebarn som jeg kan strikke til....

    SvarSlett
  2. Slanking er oppskrytt, liker ikke :-) Nei du kjære søster, du skal få slanke mitt garnlager neste gang du er i trøndelag så forflytter jeg slankeprosjektet mitt :-)
    Her syes det løper og pute i glade søte farger :-)
    Ha en fortreffelig søndags aften.

    Klem lillesøster <3

    SvarSlett
  3. De monster buksene du strikker er kjempe fine. Ja, du strikker mye fint. Hvorfor slanke lager, det er jo så moro å kjøpe nye ting. Det gir oss masse glede.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. hehe ...trivselsvekt er viktigst ;D

    SvarSlett
  5. Hei Elisabeth !
    Selv om sylysten er borte....så er du kjempeflink til å strikke :-)
    Fortsett med det.
    Ha en fortsatt fin kveld :-)

    SvarSlett
  6. Flott monsterbukse.
    Vanskelig å slanke lager, enig.
    Jeg hadde med meg garn til sokker hit ned, og det har jeg gitt bort, og stikker på et par selv. Men, det finns jo garn å kjöpe her også, så noe blir nok med i kofferten hjem. :-)

    SvarSlett
  7. Er du helt sikker på at du har lett over alt???

    Fin bukse dette også.

    Du får kjøpe deg strikkemaskin så går nok garnet unna.

    God helg

    Klem fra øya

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.