lørdag 1. september 2012

Hvil i fred kjæreste mormor


Det ble en trist avslutning på sommeren for vår familie,
vår kjære mamma, mormor, oldemor og tippoldemor døde 27.august.
Dette bilde er tatt 28.juni på mormor`s 89 årsdag.


Mormor fikk uhelbredelig kreft
Hennes ønske var å få komme hjem fra sykehuset.
Familien mobiliserte "styrkene"
og med god hjelp fra Seksjon lindrene behandlingene på St.Olav`s hospital
og hjemmesykepleien i Trondheim, Spongdal sone,
fikk mormor komme hjem.
Hun døde fredfullt hjemme med sine nærmeste rundt seg.
I går fulgte vi henne til hennes siste hvile.
En fin begravelse og minnestund.


Dette bildet har tantejenta mi Lisa lagd til meg.
Jeg syns det var så fint at jeg måtte publiserer det.

4 kommentarer:

  1. Kjære Elisabeth! Tenker på deg, og håper at alle de gode minnene om din mormor, vil veie aller tyngst i vektskålen.
    Stor klem fra Cecilie.

    SvarSlett
  2. Har tenkt mye på deg. Selv om du har det tungt nå så er det lys i tunellen. Husk vi er der for deg. Sikker på at mormor sitter på en liten sky og kikker på deg.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode tanker rundt din mormors bortgng. Det er alltid vondt, men gode minner er viktig å ta frem. Hyggelig at nok en sykepleier med samme interesse som meg. Jeg er pensjonert sykepleier og blogger ikke men titter. Min store interesse er Quilting og strikking. Leser i tillegg mye.

    SvarSlett
  4. Så trist at mormoren din er borte. Du har snakket så mye om henne, om ting dere har gjort og opplevd sammen. Du har tatt godt vare på henne. Hun har vært heldig som har hatt deg. Klem

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.