søndag 17. september 2017

Inspirasjon


Har hatt Ida på besøk for å lære å sy
og hun er blitt bitt av sybasillen 😍


 og jeg ble inspirert til å sy litt jeg også
En løper 


og spisebrikker til en venninne


 Har vært en tur til trøndelag, på besøk til Iben Johanna-
bestemors godjente

Og heldig meg er blitt gammeltante igjen.
Lille Filip ble født 10. september 
og er nr 7 i rekken av gammeltante-barn.
Og jeg fikk se han før jeg dro hjem til Molde


Jeg er så takknemelig for min store familie.
Ha ei fin uke.


Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Gøy å lære bort å sy, tenker jeg. :) Så flotte ting dere har laget. Ser du koser deg med familien. Takk for koselig kommentar hos meg. Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at flere blir glad i symaskina. Fine ting dere har sydd. Skjønne barn, som kanskje lærer kunsten om noen år😀

    SvarSlett
  3. Så gromme unger:) Og artig at de unge vil lære å sy, ja ho Ida ser nå ut til å være en habil quilter allerede.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.