mandag 16. oktober 2017

Strikkebonanza og høstferie


Jeg har vært på Levanger på Strikkebonanza.
Trivelig strikkehelg sammen med strikkeglade damer



Før Strikkebonanzaen lagde jeg et vottemønster, mitt første mønster.
Det ble brukt som et strikkemysterie før bonanzaen.
Votten har fått navnet Napnavotten.


Deltagerne hadde med seg vottene og det ble lagd en utstilling med vottene.
Det var 53 forskjellige votter


Selvsagt ble det tid sammen med familien også.
Iben Johanna og Amalie hjemme hos oldemor og oldefar
(mamma og pappa)


Jeg hadde med meg gammeltante-guttene Adrian og Tobias til Molde.
Vi måtte selvsagt innom på Klett, først på grava til min mormor og morfar.
Guttenes tippoldemor og tippoldefar.
Så på kaffe og noe godt til tante Ingrid og Gunnar.


I Molde ble det både besøk i Moldebadet og en tur til Atlanterhavsparken i Ålesund.
Siste kvelden før hjemreise, lagde guttene pizza til oss,
og vi hadde kosekveld med pizza og James Bond-film.

Elisabeth

1 kommentar:

  1. WOW så fine votter! Sikkert koselig helg også med flere strikkedamer sammen :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.