tirsdag 24. april 2018

Det er vår


Det er endelig vår i Molde, 
og med våren kom sylysten for fullt.
Men hva skal jeg sy? Mens jeg planlegger syr jeg litt småvesker.


Toalettveske med lakseskinn


To sminkepunger i vårlige farger.


Strikkevesker

Med Strikkevettregler 😊


Og det er bestandig tid til litt strikking. 
Liverpool-votter på bestilling


Har lagd et mønster på småsokker. Slik ble resultatet.
Svigerdatter og niese teststrikker de nå,
og jeg legger ut mønsteret hvis de skjønner å strikke etter det.


25. mars fylte min pappa 75 år,
og det feiret storfamilien som seg hør og bør.
Kjekt når hele familien samles, den yngste 7 måneder og den eldste 75 år.
4 generasjoner.


Må bare avslutte med noen skrytebilder av Iben Johanna.
Tida går så fort, syns hun nettopp ble født.
Men hun er snart 2 1/2 år

Ha en fin vår

Elisabeth


4 kommentarer:

  1. Så mange fine småvesker du har sydd! Alltid kjekt å sy slike, både til smågaver og en trenger noen selv også.Flott strikk også! Både vottene og de søte små sokkene. :-)

    SvarSlett
  2. Så søte og fine vesker. Praktisk med strikkevesker med artig strikkevettregler og så nydelige sokker da!

    SvarSlett
  3. Artige strikkeregler- og vesker da. Fine sokker og det er fint med slike smågaver . Lakseskinn , det har jeg aldri sydd av før... Artige votter :)

    SvarSlett
  4. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    Well over 160 thousand men and women are losing weight with a simple and SECRET "liquids hack" to drop 1-2lbs every night while they sleep.

    It's simple and it works on anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Take a glass and fill it up half the way

    2) And now follow this strange hack

    and you'll become 1-2lbs lighter when you wake up!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.