fredag 18. mai 2018

Oppdrag strikkevesker


Har fått oppdrag å sy strikkevesker med strikkevett-regler
Og det sys for fulle mugger 🙂


Prøver å bruke opp restene også...
Og innimellom strikker jeg litt 😍
Nye sokker til Iben Johanna og 
ei Nancy-kofte til ei frøken i Stavanger


Har vært en tur på besøk i trøndelag igjen
Bestemors øyesten 😍


På besøk hos oldemor og oldefar fikk hun vanne blomster, 
og sleike vispen når oldemor baka kake til bursdagsfeiring.
Trampoline er veldig gøy

Ha ei fin pinse 

Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Fine strikkevesker:) Og strikkerier :) Søtt med unga :)

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth.
    Jeg har fulgt deg tidligere, og har selv har pause i noen år grunnet mye jobb og skole. Nå prøver jeg å følge opp det tapte og ser at du ennå er kjempeaktiv. Så fantastisk !!! Jeg håper å være mer aktiv framover. Jeg satser på å være mer innom nå

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.