tirsdag 24. mars 2009

Årsmøte NQF Olavsgård 2009

Fikk handlet både stoff og "systæsj", så nå er jeg fattigere på penger, men rikere på stoff:-) Og da er livet herlig



På utstilling søndag. Mange fine tepper. Kan ikke legge ut nærbilder av teppene. Må ha tillatelse fra eieren av teppe for å gjøre det, og det har jeg ikke.

Shopping i Lillehammer. Randi med en veskevarriant fra Cubus. Fin fasong på veska, kanskje vi kan sy noen lignende selv :-)

Første stopp ved Trollveggen i Romsdalen. Vi har en mektig natur i Norge

Torsdag 19 mars satte vi kursen mot Olavsgård (Lillestrøm) i BOBIL. 3 damer på tur. Emma Ildhusøy (står i døråpningen), Randi Høyer og jeg. Vi hadde en veldig trivelig tur. Jeg gleder meg til mai når vi skal på nordisk quiltetreff i Gøteborg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.