onsdag 4. mars 2009

Round Robin Molde Quiltelag 2008/2009

I Molde Quiltelag har vi hatt Round Robin denne høsten/vinteren. Jeg har sydd midtstykke på dette teppe, og så har det gått på rundgang til 5 andre i quiltelaget. Vi har hatt en mal å gå etter der det sto hva slag bord vi skulle lage og hvor stor den skulle være. F.eks bord med trekanter, 5 - 15 cm bred. Eller en bord med valfri applikasjon 5 - 15 cm bred. Kjempemoro å være med på. Jeg er så kry av mitt nye veggteppe.
Mønsteret på midtstykke fikk jeg av min gode syvenninne Trine i sommer.

4 kommentarer:

  1. knaill fint..
    men ska derre liksom hæng på væggen din d da??

    SvarSlett
  2. Ja det skal opp på veggen min. Skal handquilte det og sy på lukkekant først da:-) men det skjønte du vel

    SvarSlett
  3. ja dette var fint,så annerledes en det æ trudd d va. skjønt itj helt den ytterste kanten, men skal den quiltes ned mere?

    SvarSlett
  4. Det er ikke quiltet noe enda. Må spekulere litt før jeg begynner med det. Den siste kanten er handsydde!!! roser og vennskapsord i stitcheri. Dobbelklikk på bildet så ser du d bedre

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.