tirsdag 16. november 2010

Årets siste????


AnnAKa "Hjertelige nissevenner"
Syns egentlig det var litt mye nissevenner på løperen,
og fikk denne ideen i blogglandia hos Bente 


Nissene til puta passet perfekt på en løper, syns jeg. 
Dette er årets siste juleløper (tror jeg)
nå må jeg gjøre ferdig julegavene jeg har planlagt.
Gavene jeg holder på lage 
må jeg vel vente til romjula med å legge ut på blogg.

Tusen takk til alle dere som legger igjen en kommentar på bloggen min.
Det er utrolig kjekt å lese hva dere skriver.  

Ønsker alle ei fin uke 

8 kommentarer:

  1. Nydelig løper!! så flink du er :-) !!

    ha ei fin uke '

    klem Barbro

    SvarSlett
  2. Løperen ble kjempefin. Det er da vel ikke årets siste. Lenge igjen til jul. Du kan jo gi bort løpere også.

    ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  3. Enig med deg, kanskje litt mange nisser på løperen (selv for en nissegal person som meg) løperen ble kjempefin!
    klem

    SvarSlett
  4. I romjula blir det sikkert masse fint å se i bloglandia - da kommer nok hemmelighetene fram, tenker jeg. Gleder meg! :o)
    Putenissene passer godt til løperen, den ble kjempefin!
    Det ordnet seg med mønsteret som jeg etterlyste her om dagen, men takk alikevel for tilbudet :o)

    SvarSlett
  5. Kjempefin løper. Synes den er finest med stornissene på enden. Ser at Astrid skriv ønskeliste på bloggen. E no litt enig med ho at det går ann å gi den bort. Kan no legge ut julegavene da Elisabeth men sett ikke navnelapp på
    Randi 45648

    SvarSlett
  6. Kjempefin løper. Du er skikkelig effektiv. Jeg har vært på ferie i 3 veker, så jeg henger endel etter. Får se hvor mye sying det blir før jul. Hjelper i hvert fall godt på med litt inspirasjon fra bloggen din og andres. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  7. Syned det ble en kjempefin løper.

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  8. Denne blir koselig å ha på stuebordet.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.