fredag 5. november 2010

Julefred og "sæggelue"


Har sydd enda en juleløper.
"Julefred" av Bente Malm 

I går kveld kom Ingeborg på besøk,
veldig koselig og så fikk jeg ett hode å ha lua på :)) 
Så jeg fikk tatt bilde 


Onsdag var jeg på quiltemøte  i Molde Quiltelag
og fikk låne mønsteret på denne lua av Trine 
Jeg har strikka med dobbel tråd av Smart på pinner nr 8.
MQL har nettside, ta gjerne en titt

Her er det ett trist vær, 
men ett perfekt vær til å være inne i, 
og kose seg med fyr i ovnen, kaffe, lydbok og handarbeid.
En perfekt fridag 

Ha en fin ukeslutt 

5 kommentarer:

  1. Kjempe fint begge deler...ha en flott kreativ fridag:kursdag på meg
    Klem

    SvarSlett
  2. Slike luer strikka jeg for en tid tilbake. Ungdommene liker de sånn, og det er bra.


    Ønsker deg ei fin helg
    Klem
    Barbro

    SvarSlett
  3. Kjempefin duk og lue. Du e flinka also,,,
    God helg og vi e heldig med været. Virkelig syvær. Regne bøtter ned.
    Randi 44333.

    SvarSlett
  4. Flott løper, og flott lue. Lua var gøy å strikke ikke sant?
    Ha ei flott hobbyhelg i drittværet, jeg skal syyyyyyy.
    Trine

    SvarSlett
  5. Kjempefin læper og lue.Jeg sydde denne løperen i fjor, men deg ga jeg vekk. Tror jeg må sy meg en til meg selv også. Denne helgen skal jeg også sy. Må bare sope over huset først.

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.