lørdag 10. november 2012

Hjerter i snor og litt dilla.....


Julemessen nærmer seg og jeg har gått lei av julesying.
Har sydd helårs-ting hihi.
"Hjerter i snor" i brun og beige.


Brukte hele stoffbredden for å slippe  rester.
Denne måler 120 x 40 cm


  To par margeritt-grytekluter av rester...
Ingen grunn til bekymring, den er langt fra tom...


Og så har jeg fått dilla på Marius-strikking.
Kjøpte Mariusboka tidligere i høst, nå er den tatt i bruk.


Trekk til vinflasker i orginalfarger.


Barnesokker i lillavarrianter.
Og mer skal det blir :))
Ha ei fin helg

14 kommentarer:

  1. Det var en jättefin löpare med hjärtan på som Du har sytt. Så otroligt fin, tycker jag. Grytlapparna var också fina med den härliga blomman på.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så mye fint da!! Lykke til på messe :))

    SvarSlett
  3. Enkel og fin denne løperen din, mykje anna fint også:)Har strikka en del Marius eg og, men det begynner å bli nokre år sidan. Er det denne uka du skal ha messe? klem frå øst

    SvarSlett
  4. Elsker hjerter og løperen din var så delikat! Og mye annet her var flott også:)

    SvarSlett
  5. Kjempefin hjeteløper, ren og pen synes jeg! Artig gruytelapper også, kjekt å få brukt opp litt rester. Det blir mye av det etterhvert :) Marius-mønster er jo kjempeaktuelt for tiden. Likte veldig godt de lilla sokkene :)

    SvarSlett
  6. Mye fint du har laget! Klart en kan bli lei av julesying. Men da finnes det nok av andre fine ting en kan lage. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Lekker løper og grytekluter.. Artig med de trkka til vinflaskene. Mariusmønster er bare så fint, den boka må jeg nok kjøpe meg!!

    SvarSlett
  8. Mye fint til julemessa her. :o)

    SvarSlett
  9. Du er so flink Elisabrth. Kjempefine ting
    Randi. Høyer

    SvarSlett
  10. Mye fint som du har laget. Godt at de vinflaskene slipper å fryse.

    Lykke til med salget

    Astrid

    SvarSlett
  11. Her er noe for enhver smak;) Fine og kjekke ting du har laget;)

    SvarSlett
  12. Så mye flott du har laget, nå skal jeg på syrommet å sy grytkluter. Likte de kjempegodt. Ha en trivelig kveld.

    SvarSlett
  13. Så flott!! Hjerter på en snor er bare kjempefin, sån skal jeg sy en dag. :)
    Ha en fin uke Ingeborg

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.