torsdag 1. november 2012

Småplukk 2


Litt mer småtteri er lagd.
Lue, votter, pulsvarmere og kaffeposevesker.
Jeg er veldig dårlig på masseproduksjon.
Liker ikke å lage mange av samme slag samtidig.
Kan godt lage samme ting flere ganger, men lager bare en av gangen
Og gjerne noe annet innimellom.


Margått har for første gang stått modell ute, for ei vaffel-lue.
Ulempen med Margått er at hun ikke har hender.
Vanskelig å ta bilder med votter eller pulsvarmere på egne hender.
Fordelen er at hun alltid gjør som jeg vil :))


Juleløper etter eget design, og da måtte det bli med applikerte hjerter.
Hjertemodellen har mitt eldste tantebarn Lisa lagd til meg.
Løperen måler 105 x 38 cm

Ha ei fortsatt kreativ uke

6 kommentarer:

  1. Først må æ si at headeren din var nydelig vakker .

    Så flink du er som har laget så mye fint :)

    Ha en fin november dag, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. koselig hjerteløper. Strikke produksjonen din er som vanlig flott. Ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  3. Jaja "det veks i boa dinå":) du e så produktiv at ej bli heilt svimmel hihi
    klem frå øst

    SvarSlett
  4. De kaffeposeveskene ser skikkelig flotte ut. Skulle gjerne ha sett et litt større bilder av dem.

    SvarSlett
  5. Flotte ting du har laget, og løperen var kjempefin...:-))

    SvarSlett
  6. Her går det unna ser jeg. Du har laget mye fint som vanlig.

    Klem fra øya

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.