tirsdag 4. desember 2012

Julegavestrikk og lefsebaking


Det blir liten tid til å blogge for tiden.
Dagene skulle hatt flere timer....
I helga har jeg vært i Bergen sammen med min søster Sissel
I Bergen besøkte vi Jo Kristian, Adele og Ariel 
og vi fikk tid til ett besøk på Quiltekroken.


Ariel på sin første tur på akebrett


I dag har jeg vært hos Astrid og vi har bakt tynnlefse og tjukklefse.
Med klining av meierismør, seterrømme og prim, ikke knussel til julebaksten.


Julegavestrikk, Liverpoolvotter til voksen. Strikka i Rubin på pinner nr 4
Mønsteret fant jeg her

Ha ei fin og fredfull adventstid

6 kommentarer:

  1. Du verden for noen produktive damer, har dere hatt fridag??? ser ut til at du kosa deg i Bergen:)

    SvarSlett
  2. Takk for en trivelig dag i går. Så kjekt frøkena har hatt det på sin første aketur. Vottene var fine, men jeg er enig med JK feil klubb. Bedre med MU.

    Ser deg i kveld.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  3. PS. Du det va mønster på MU vott der også. Den er jo fin å strikke på imens du er i Bergen i jula

    Klem fra øya

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er. Lefser er det bare evigheter siden jeg har bakt, typ 40 år.....
    Flotte votter.

    SvarSlett
  5. Takk for trivelig tur i helga, gjerne reprise :-)
    Søte lille Ariel <3
    Og vottan va fin dæm :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Vottan blei jo kjempe fin! Er Rubin ett godt garn til votter? Har ikke så mye erfaring med det..
    Ha ei kjempe fin helg og førjulstid:)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.