mandag 28. januar 2013

Legoteppe, ører og litt strikking.....


Har sydd ett legoteppe til sønnen til en kollega.
Av spiderman-stoff, det måtte være litt tøft.


For noen år siden kjøpte mamma og jeg nye kasseroller.
Helt supre kasseroller, abret var at hankene ble varme, glovarme..
Det var med gryteører, men nå er mine og sikkert mamma sine utslitt.
Nå har jeg sydd nye til meg og til mamma.
Orginalene var blå, og det ble kopiene også.


Sammen med julekortet fra kona til søskenbarnet mitt, var det med en pakke med kaffeposer.
Nå skal hun få noen av dem i retur.

 

Har blitt hekta på å få "tømt" (redusert) garnlageret mitt.
Dette er helgas strikking.
De lilla vottene er tova, litt vanskelig å se det på bildet.


Og jeg må vise frem brevet jeg fikk på fredag.
Fra gammeltantebarnet Adrian på 7 år.
Gammeltante smelta fullstendig og fikk noen tårer i øynene.


Han skal komme hit i vinterferien, og vi gleder oss begge to.
Ha ei fin uke

7 kommentarer:

  1. Wow, imponert, så mye fint det var ;-)

    SvarSlett
  2. Utrolig hvor mye fint du greier å lage på ei helg! Slike legoteppe er kjempekjekke! Og jeg forstår godt at tantehjertet smeltet. Så skjønt;)

    SvarSlett
  3. Så lurt det var med de gryteørene! Vi har også en kasserolle med glovarme hanker. Skulle nok sydd meg et par sånne jeg også :) Skjønner godt at gammeltante smelta over det fine brevet. Herlig!

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at vi aldri er deg mer, har du strikka 3 par votter + sydd i helga??? WOW! Koselig brev til tante fra Adrian - helt nydelig:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flittig du er. Jeg tar av meg hatten...
    Flotte votter. Jeg skulle også ha krympet mitt garnlager...

    SvarSlett
  6. Skal si du har vært produktiv i helga! Koselig brev, regner med gutten var stolt over å ha skrevet sitt første brev! Blir koselig med besøk i vinterferien!

    SvarSlett
  7. Alt dette i helga?? Har du tatt for mye Møllers tran??
    Mye fint. Smart disse ørene, slipper grytekluter da.
    Så koselig brev du har fått da. Det er ikke ofte barna skriver brev nå for tiden.
    Ser deg i morgen kveld da.

    Klem fra øya

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.