søndag 20. januar 2013

Småplukk


Litt småplukk har det blitt denne uka.
Istedet for å slenge restene fra forrige løper i restekassen,
sydde jeg en liten løper med svermere/øyenstikkere


Strategiske mål er 74 x 29 cm


Min familie og mine venner er flinke til å drikke kaffe,
 og de er kjempeflinke til å samle kaffeposer til meg.
Jeg har ett lager som er STORT.
Ei ny strikkeveske til meg selv, kjekk å ha stående på gulvet med tråden oppi
når jeg strikker. Og ypperlig til å ha med seg. 
Og COOP-veske passer meg :))


To par damevotter strikka i Superwash Sport på pinner 3 1/2
Dette er ett Drops-mønster.
Som nevnt tidligere har jeg ett enormt garnlager,
i tilfelle garnstreik eller noe sånt.
Men nå har jeg tatt rev i seilene, og begynt å bruke opp av lageret.
Og for hvert nøste jeg bruker opp av lageret mitt,
sparer jeg en tier. Og det skal jeg gjøre i hele 2013.
Så skal status gjøres opp i slutten av året.


Molde Håndball klubb-votter. Strikka i Superwash Sport.
Mønsteret har jeg laget selv, brukte malen fra MFK-vottene.
Fant logoen til håndballklubben på nettsiden deres.
Jenta som skal ha de ble begeistret.
Og skulle du være bekymret for at det blir garnstreik i 2013,
og jeg skulle gå tom for garn, så kan du trøste deg med at da får jeg sy:))
Stofflagret er ikke så lite det heller.......

Ha ei spennende handarbeidsuke

11 kommentarer:

  1. Takk for sist! Løperen din er kjempefin, og enda finere i virkeligheten:) Tøfft at du har laga strikkemønster til håndballvotter, så kreativ og flink du er:))
    Kaffeposer kan du hente her viss du skulle gå tom...
    Klemmer fra østkanten

    SvarSlett
  2. Åå såå flott løper du har gjort:) De øyenstikkerene er jo så dekorative også .Og vottene er jo kjempeflotte. Tøft med egne håndballvotter da!

    SvarSlett
  3. Jammen godt du har lagre av både stoff, garn og kaffeposer slik som du produserer! Flotte ting du har laget, som vanlig!

    SvarSlett
  4. Mye flott her. Kul veske du har laget :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefin løper og flotte votter. Blir imponert over farta di. Tøff disse håndballvottene, men håper da virkelig at jenta slipper å bruke vottene når hun er på kamp.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  6. Kjempefine ting du har laget! Du må ta patent på de håndballvottene;) Kjempstilige;) Og takk og pris for at du har både garn og stoff, slik at både jeg og andre bloggtittere har mye fint å se frem til:)

    SvarSlett
  7. Fin löper og flotte votter. Jeg har gjort likedan med votter til idrettslag her nede. Det blir veldig godt mottatt. :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  8. Flott løper du har sydd. Og vottene dine er bestandig fine, tøffe de håndballvottene. Smart å ikke bli helt "ensporet" he..he.. Skjønner at det kan bli mange penger på sparebøssa til nyttår. En ide til etterfølgelse kanskje.... Ha en flott uke..:-)

    SvarSlett
  9. Så flotte ting alt sammen :))

    SvarSlett
  10. Hei Elisabeth. Så mye fint du har laget her!! Og så artig at du vil være med på utfordringen! Jeg synes det skal bli spennende å følge med på innsamlingen dette året. Det kjennes bra å bruke bloggen til noe som kan være bra for flere på en eller annen måte.

    SvarSlett
  11. Your quilts are so lovely!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger å ha egen blogg for å kommentere på blogger?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og da skriver du inn navnet ditt. Eller du kan velge anonym.